poniedziałek, 1 lipca 2013

to już dziś!



hei 
Mamy wakacje! Tak, to coś czego teraz bardzo potrzebuję. Będę miała więcej czasu na wszystko i na bloga i na spotkania ze znajomymi. Jak widzicie nowy wygląd, ale i tak nie jestem w pełni zadowolona z efektu i będę próbowała go dopracować. Te wakacje zapowiadają się zarówno pracowicie jak i najlepsze w moim życiu. Na pewno nie zmarnuje ich przed lapkiem (choć nie zapomnę też o was). Okej, jakie są Wasze plany na holidays? Moje to Hiszpania *o*. Tak już nie mogę się doczekać, 6 sierpień- magiczna data! Ale o czym to jeszcze... AHA!   Jestem szczęśliwą posiadaczką cuudownego tumblr'a. Link znajdziecie tutaj. Zapraszam do niego, piszcie w komentarzach link do Waszego tumblr'a, a z chęcią wejdę i obejrzę. 



Desiderio


Taki tam wakacyjny post! 


4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o wygląd bloga to według mnie jest bardzo fajny. Przejrzysty i czytelny- a to najważniejsze.
    .. no i udanych wakacji życzę ;)
    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd jest bardzo ładny. Ja te wakacje spędzę przed komputerem. Także posiadam tumblra, ale Tobie się raczej by nie spodobał, więc nie będę go podawać. Jest inny od Twojego tumblra o 180 stopni.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) oczywiście z przyjemnością wejdę na twojego bloga, obserwujemy nawzajem? :)

      Usuń